Jak wyświetlacze ledowe mogą wspierać Twój biznes?

Przeprowadzone na przestrzeni lat badania sensoryczne wykazały, że około 65% populacji identyfikuje się jako wzrokowcy. Zastanawiasz się, w jaki sposób najskuteczniej przyciągnąć uwagę tej grupy potencjalnych klientów? Nowoczesne wyświetlacze ledowe mogą okazać się najlepszą odpowiedzią.

Wyświetlacze ledowe w dobie wszechobecnej „reklamozy”

Na przestrzeni ostatnich lat w debacie publicznej coraz częściej pojawiały się określenia „reklamozy” i „billboardozy” – zjawisk ogromnego przyrostu reklam wielkoformatowych, który stał się szczególnie dostrzegalny w centrach największych miast. Widok zabytkowych kamienic, pokrytych krzykliwymi reklamami, szybko dołączył do nieodłącznego elementu krajobrazu wielu metropolii.

Remedium na wszechobecną reklamę miała być wprowadzona w 2015 r. ustawa krajobrazowa, dająca samorządom możliwość wprowadzenia ograniczeń w zakresie instalowania reklam w przestrzeni miejskiej. Warto podkreślić jednak, że zdecydowana większość samorządów nie spieszyła się z wprowadzeniem w tych przepisów w życie. Do połowy 2021 roku zaledwie 25 gmin miejskich oraz miejsko-wiejskich wprowadziło zapisy ustawy w pełnej formie – to zaledwie 3% ze wszystkich gmin.

Nowoczesne wyświetlacze ledowe zastępują tradycyjne odpowiedniki

Choć ograniczenie liczby billboardów przebiega powoli, reklamodawcy sami dostrzegają spadek skuteczności tradycyjnej reklamy. Przyczyną takiego stanu rzeczy jest coraz szerzej opisywane zjawisko ślepoty reklamowej (oraz ślepoty banerowej, odnotowywanej w przypadku kampanii internetowej), czyli efektu zobojętnienia potencjalnych klientów na dostrzegane reklamy – zarówno te trudniej dostrzegalne, jak i te wielkoformatowe.

Przedsiębiorcy stają zatem przed trudnym zadaniem – jak przykuć uwagę odbiorcy, który stał się niewrażliwy na otrzymywane komunikaty? Wyświetlacze ledowe to rozwiązanie, które pomaga zdobyć zainteresowanie odbiorcy, nie przywołując przy tym negatywnych skojarzeń z wszechobecną reklamozą.

Wyświetlacze ledowe – jak wykorzystać ich potencjał?

Zarządcy obiektów sportowych czy galerii handlowych coraz chętniej decydują się na rozwiązania, takie jak Flexline Outdoor, które umożliwiają dynamiczną zmianę wyświetlanej treści. System ten doskonale sprawdza się zarówno przy wyświetlaniu treści sponsorskich, jak i poinformowaniu klienta o trwających obecnie promocjach i ofertach specjalnych.

Interesującym rozwiązaniem są również urządzenia z serii Flexline Indoor, stanowiące doskonały wybór zarówno w przypadku sklepów oraz butików, jak i przestrzeni biurowych. To niezwykle przydatne systemy audio-wideo, które z powodzeniem stosować można nie tylko w codziennej pracy, lecz również przy okazji wydarzeń branżowych.

Dołącz do zadowolonych klientów Flexvision

Szukasz wysokiej jakości system audio-wizualnych, które pomogą Ci w atrakcyjnym prezentowaniu opracowanych treści? Skontaktuj się z naszymi specjalistami, którzy dobiorą dla Ciebie odpowiednie urządzenia typu outdoor bądź indoor. Zaufaj naszemu doświadczeniu – od lat jesteśmy wiodącym dostawcą rozwiązań AV dla polskich przedsiębiorców.

Podobne Artykuły

  • Poradnik: Jak zainstalować ekran LED w Twoim biznesie?

    Zainstalowanie ekranu LED w Twoim biznesie może pomóc w przyciągnięciu uwagi klientów i zwiększeniu widoczności Twojej marki.

    Czytaj Więcej
  • Jak działa ekran LED – od teorii do praktyki

    Ekran LED (Light Emitting Diode) jest rodzajem wyświetlacza, który wykorzystuje diody elektroluminescencyjne do emitowania światła. To zaawansowana technologia, która jest szeroko stosowana w telewizorach, monitorach komputerowych, billboardach, znakach reklamowych i wielu innych zastosowaniach.

    Czytaj Więcej
  • Jakie korzyści niesie ze sobą reklama na ekranach LED w porównaniu do tradycyjnych mediów?

    Reklama na ekranach LED przynosi wiele korzyści w porównaniu do tradycyjnych mediów, takich jak drukowane plakaty, telewizja czy radio.

    Czytaj Więcej

Zainteresowany?
Napisz do nas!

Privacy Accept
Marketing Accept