Aby klient zdecydował się poświęcić swój czas na zapoznanie
z prezentowanym asortymentem, warto odpowiednio wcześnie zadbać o atrakcyjną
oprawę przestrzeni, decydując się m.in. na wynajem oświetlenia w postaci ekranu
LED, który skupi uwagę Twoich gości.
Techniki visual merchandisingu oddziałują na wszystkie zmysły
odbiorcy, wpływając zarówno na jego wzrok, jak i słuch, węch oraz dotyk. Eksperci
wyróżniają kilka podstawowych działań sprzedaży wizualnej, które stosowane są w
lokalach usługowych, a także na eventach zorganizowanych, np. podczas targów
konsumenckich.
Jedną z kluczowych zasad efektywnego visual merchandisingu jest
odpowiednie rozmieszczenie prezentowanego towaru. Zakłada się, że najważniejsze
produkty powinny zostać umieszczone na wysokości wzroku klienta. Z tego też
powodu w strategicznych miejscach wystawy znajdują się zwykle najdroższe
rzeczy, które przyciągną uwagę kupującego w pierwszej kolejności.
Zastanawiasz się, jakie kolory wpływają na decyzje konsumenckie
klientów? Czerwień to kolor, który kojarzony jest z wysokimi obniżkami cen, np.
podczas sezonowych wyprzedaży w sklepach. Tak wyróżnione oznaczenia trudno
przegapić – wybijają się one na tle całego asortymentu, zachęcając klienta do
szczegółowego zapoznania się z prezentowanym towarem.
Organizując eventy skupione na sprzedaży usług, warto zadbać o
dobór oprawy muzycznej, która potrafi znacząco wpłynąć na zachowanie przybyłych
gości. Zauważono, że tempo muzyki oddziałuje na szybkość poruszania się
klientów. Spokojniejsze utwory sprawią, że konsument będzie zapoznawał się z
Twoim produktem dłużej, co z kolei zwiększa prawdopodobieństwo, że zdecyduje
się on na jego kupno.
Odpowiednia aranżacja oprawy oświetleniowej pomieszczenia to jedno
z kluczowych działań koncepcji visual merchandisingu, mające na celu skuteczne
przyciągnięcie uwagi klienta.
Planujesz organizację eventu i zastanawiasz się, w jaki sposób
efektowanie zaprezentować ofertę Twojej firmy? Przedsiębiorcy, którzy biorą
udział w targach sprzedażowych, chętnie decydują się m.in. na wypożyczenie
oświetlenia od dostawców zewnętrznych, oferujących nowoczesne
instalacje, takie jak wieloformatowe ekrany LED.
Konstrukcje te cechuje zarówno wysokiej jakości obraz, jak i
charakterystyczny błysk diod – efektownie rozświetlą one Twoją reklamę nawet
podczas imprez organizowanych na zewnątrz, np. w trakcie podchmurnej pogody.
Nośniki LED umożliwiają dynamiczną projekcję materiałów, skupiając wzrok
klientów na prezentowanym asortymencie.
Co równie ważne, ekrany cechuje modułowa konstrukcja i niewielka
gramatura – metr kwadratowy telebimu waży zaledwie 25 kilogramów. Warto również
dodać, że konstrukcje ledowe występują w różnorodnych wariantach. Dużym
zainteresowaniem klientów cieszą się m.in. nośniki gięte, okrągłe oraz
zaokrąglone.
Telebimy, wieloformatowe ściany ledowe czy ekrany o niestandardowych kształtach – w ofercie naszej firmy dostępne są nowoczesne urządzenia audio-wideo, które pomogą Ci w atrakcyjnym zaprezentowaniu sprzedawanego towaru. Zastanawiasz się nad wypożyczeniem oświetlenia, które efektowanie oprawi nadchodzący event Twojej marki? Skontaktuj się z naszymi doradcami, którzy przedstawią Ci szczegółową ofertę.