Kiedy warto zainwestować w citylight? Poznaj wady i zalety tych konstrukcji

Możliwości skutecznego promowania swoich produktów i usług są obecnie niemal nieograniczone. Na przestrzeni ostatnich lat na popularności zyskują tzw. citylighty – czym charakteryzują się te konstrukcje i w jakich typach kampanii sprawdzają się najlepiej?

Czym są citylighty? Poznaj podstawową charakterystykę

Citylighty to rodzaj nośników reklamowych, stosowane najczęściej w otwartej przestrzeni miejskiej. Konstrukcje te są montowane zazwyczaj w miejscach wysoce uczęszczanych przez pieszych i turystów. Najczęściej można napotkać je koło przystanków komunikacji miejskiej, deptaków przy głównych arteriach miasta czy w pobliżu galerii handlowych.

Ich kompaktowy rozmiar i przykuwająca uwagę forma sprawiają, że coraz więcej marek i instytucji decyduje się uwzględnić instalacje typu citylight w planowanych kampaniach outdoor. Rozważając wynajem tego typu konstrukcji, warto poznać najważniejsze informacje na temat ich trzech najczęściej stosowanych wariantów.

Citylighty na słupach

Instalacje tego typu przywodzą na myśl spotykane często słupy ogłoszeniowe, przeznaczone do wieszania plakatów wielkoformatowych. W przeciwieństwie do ich starszych odpowiedników, citylighty na słupach cechują się estetyczną i minimalistyczną formą, która przykuwa uwagę odbiorców. Warto postawić na model z dodatkowym oświetleniem, które skutecznie wyróżni promowany materiał z natłoku reklam outdoorowych.

Citylighty na przystankach

Zastanawiasz się, gdzie warto zainstalować citylight? Reklama na przystankach komunikacji miejskiej to doskonały wybór dla wszystkich firm, które pragną zwiększyć swoją rozpoznawalność wśród mieszkańców. Każda osoba czekająca na przystanku spojrzy na znajdującą się tuż obok reklamę – zwłaszcza wtedy, gdy przygotowana grafika zostanie odpowiednio rozświetlona.

Citylighty wolnostojące

Trzecim rodzajem citylightów są instalacje wolnostojące, które montuje się najczęściej w bezpośrednim sąsiedztwie wysoce uczęszczanych miejsc. Konstrukcje te zapewniają dużą ekspozycję marki przy relatywnie niskich kosztach.

Citylighty czy ekrany LED?

Choć citylighty wyróżniają się wieloma praktycznymi zaletami, posiadają jednak ograniczenia natury konstrukcyjnej. Jeśli zaplanowana przez naszą firmę kampania promocyjna zawiera dynamiczne elementy, takie jak animacje wideo czy filmy, lepszym rozwiązaniem okażą się wyświetlacze LED – nasza firma jest w stanie zaprojektować ekrany LED o niemal dowolnych wymiarach i parametrach, dzięki czemu doskonale sprawdzą się one zarówno w kampaniach outdoor, jak i indoor.

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w projektowaniu i realizowaniu systemów audiowizualnych dla największych marek działających w Polsce. Jesteśmy pewni, że zaproponowane przez nas rozwiązania spełnią wszystkie oczekiwania naszych klientów. Nie czekaj – działaj. Skorzystaj z naszego formularza kontaktowego, opisz swój problem i czekaj na odpowiedź naszego specjalisty.

Zainteresowany?
Napisz do nas!

Privacy Accept
Marketing Accept