Po co Ci ekran LED?
Zewnętrzne ekrany LED stały się popularnym elementem krajobrazu miejskiego i stanowią alternatywę dla tradycyjnych nośników reklamowych.
Dynamiczna projekcja obrazu przyciąga uwagę większej grupy odbiorców, zachęcając do zakupu towarów i usług. Wyróżniającą cechę zewnętrznych nośników, opartych na technologii LED, stanowi wyjątkowo wysoki parametr jasności.
Do tej pory żadna inna technologia nie jest w stanie sprostać zapotrzebowaniu na wyświetlanie obrazów w trakcie dnia przy pełnym nasłonecznieniu. Możliwość dobrania takich parametrów obrazu, jak rozdzielczość, jasność, kontrast, odświeżanie, daje reklamodawcom nowe możliwości wśród nośników reklamy wielkoformatowej.
Ekran LED może być montowany zarówno na fasadach budynków, jak i jako element wolnostojący. Co więcej, ekran LED może też być wykorzystany do komunikacji własnych treści marketingowych.
Wówczas staje się on dodatkowym kanałem do wykorzystania w reklamowaniu własnych produktów i usług oraz budowania własnej marki. Może również służyć jako narzędzie zarabiania pieniędzy poprzez wyświetlanie reklam innych podmiotów. W tym przypadku osoba posiadająca ekran LED może pozyskiwać reklamodawców samodzielnie lub też dołączyć do jednej z kilku sieci.
Ciekawym rozwiązaniem są przyczepy, na których zamontowane są ekrany LED. Dzięki ich mobilności możliwe jest efektywne dobieranie miejsca oraz czasu, w którym ma być wyświetlany komunikat. Można je ustawić w centrach miast lub w pobliżu skrzyżowań, które odznaczają się wysokim natężeniem ruchu samochodowego oraz pieszego. Można je także wykorzystać podczas różnorodnych wydarzeń, jeśli mają miejsce w obiektach, gdzie ekrany ledowe nie są zamontowane na stałe.