3 formy reklamy outdoorowej. Na którą warto się zdecydować?

Działania promocyjne, organizowane na otwartej przestrzeni, cieszą się dużym zainteresowaniem reklamodawców. Warto pamiętać jednak, że nie każdy typ reklamy outdoorowej spełni nasze oczekiwania. Czym kierować się podczas wyboru odpowiedniego typu medium promocyjnego? Zapraszamy do lektury.

1. Reklama outdoorowa z wykorzystaniem billboardu

Wielkoformatowe billboardy to bez wątpienia najczęściej spotykana w przestrzeni publicznej reklama outdoor. Warto podkreślić jednak, że Polacy patrzą na te konstrukcje coraz mniej przychylnym okiem – dużą popularnością w ostatnim czasie cieszy się pojęcie „bilbordozy” i „reklamozy”, wskazujące na przesyt tego typu instalacjami w miastach.

Billboard wciąż może być jednak dobrym rozwiązaniem w przypadku firm działających na obrzeżach miasta, np. przy drogach szybkiego ruchu. Duże gabaryty tego typu reklamy outdoor sprawiają, że są one bardzo czytelne z perspektywy kierowcy czy pasażera i mogą skłonić ich do skorzystania z danej usługi – model ten doskonale sprawdza się w przypadku stacji benzynowych, restauracji czy hoteli.

2. Miejski outdoor – reklama w środkach komunikacji

Jedną z metod reklamy outdoorowej, cieszącej się coraz większą popularnością w większych miastach, są kampanie wykorzystujące komunikację publiczną. Firmy zarządzające siecią miejskich autobusów oraz tramwajów informują, że reklamy wyświetlane na ekranach wewnątrz pojazdów każdego dnia docierają do dziesiątek tysięcy podróżujących.

Warto podkreślić również, że komunikacja zbiorowa nie jest jedynym miejscem, w którym może sprawdzić się kampania outdoor. Reklama mobilna z powodzeniem wykorzystywana jest również przez firmy oferujące wynajem rowerów na godziny. Tego typu kampanie doskonale sprawdzą się w przypadku marek, które chcą zwiększyć swoją rozpoznawalność w danej okolicy.

3. Wyświetlacze LED, czyli reklama outdoorowa przyszłości

Wspominając o najciekawszych koncepcjach na reklamę outdoor, nie sposób nie wspomnieć o wyświetlaczach LED, występujących w bardzo szerokim spektrum dostępnych wymiarów – ekrany o mniejszym rozmiarze doskonale sprawdzają się np. w butikach, galeriach handlowych czy sklepach wielkopowierzchniowych, a wyświetlacze wielkoformatowe stanowią przykuwający wzrok element fasady budynku.

Dlaczego warto zainwestować właśnie w takie rozwiązanie? W przeciwieństwie do zwyczajnych billboardów, ekrany LED są w stanie wygenerować ruchomą treść, którą jesteśmy w stanie bez trudu zmienić w dowolnym momencie. Uruchomienie nowej kampanii promocyjnej nie musi już wiązać się z kosztownym i czasochłonnym zamawianiem nowych plakatów wielkoformatowych – wystarczy jedynie wgrać nowe materiały do pamięci urządzenia.

Postaw na ekrany wielkoformatowe od Flexvision

Szukasz firmy, która pomoże Ci wdrożyć nowoczesne systemy LED do Twojego sklepu czy na fasadę firmowego budynku? Skontaktuj się z naszymi specjalistami – na przestrzeni lat przeprowadziliśmy ponad 800 projektów dla niemal 450 firm w Polsce. W swojej ofercie posiadamy linię ekranów Flexline Outdoor, które dzięki swoim nietypowym kształtom, mają szerokie spektrum zastosowań. Dołącz do zadowolonych klientów naszej firmy i poznaj korzyści, jakie może przynieść Ci reklama outdoorowa na miarę XXI wieku.

Podobne Artykuły

  • Poradnik: Jak zainstalować ekran LED w Twoim biznesie?

    Zainstalowanie ekranu LED w Twoim biznesie może pomóc w przyciągnięciu uwagi klientów i zwiększeniu widoczności Twojej marki.

    Czytaj Więcej
  • Jak działa ekran LED – od teorii do praktyki

    Ekran LED (Light Emitting Diode) jest rodzajem wyświetlacza, który wykorzystuje diody elektroluminescencyjne do emitowania światła. To zaawansowana technologia, która jest szeroko stosowana w telewizorach, monitorach komputerowych, billboardach, znakach reklamowych i wielu innych zastosowaniach.

    Czytaj Więcej
  • Jakie korzyści niesie ze sobą reklama na ekranach LED w porównaniu do tradycyjnych mediów?

    Reklama na ekranach LED przynosi wiele korzyści w porównaniu do tradycyjnych mediów, takich jak drukowane plakaty, telewizja czy radio.

    Czytaj Więcej

Zainteresowany?
Napisz do nas!

Privacy Accept
Marketing Accept