O czym należy pamiętać, inwestując w reklamę zewnętrzną?

Osadzone w przestrzeni publicznej reklamy nieustannie atakują nasze zmysły. Natłok komunikatów sprawia, że dotarcie do potencjalnego klienta staje się coraz trudniejsze. Jakie są najważniejsze zalety reklamy wewnętrznej? Które z dostępnych reklam zewnętrznych mogą zapewnić nam najlepsze rezultaty?

Jaka reklama zewnętrzna okaże się najlepsza dla Twojego biznesu?

Opinie ekspertów są jednoznaczne – stajemy się coraz bardziej odporni na otaczające nas reklamy.

Zjawisko to odzwierciedla pojęcie tzw. ślepoty reklamowej, które sprawia, że nie przykładamy uwagi do treści, które prezentuje nam zarówno reklama zewnętrzna (billboardy, słupy reklamowe), jak i materiały promocyjne w internecie (ślepota bannerowa). Przedsiębiorcy stają przed trudnym zadaniem – w jaki sposób przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów i nakłonić ich do skorzystania z naszych usług?

Nawet najbardziej przemyślana kampania i atrakcyjna oferta sprzedażowa nie spełnią pokładanych w nich oczekiwań, jeśli przedsiębiorca postawi na nieadekwatne nośniki reklamy zewnętrznej, które spotkają się z obojętnością potencjalnych klientów. Wśród rozwiązań, cechujących się relatywnie największą „siłą przebicia” do uwagi konsumentów, wyróżnia się przede wszystkim reklama świetlna zewnętrzna. Na jakie systemy audio-wideo warto postawić w pierwszej kolejności?

Poznaj reklamy świetlne LED zewnętrzne z oferty Flexvision

Nasza marka współpracuje z liderami światowych rynków w zakresie tablic świetlnych zewnętrznych, które pomagają przykuć uwagę odbiorcy na dłużej i wywołują w nim ciekawość na temat naszej oferty. Wśród form reklamy zewnętrznej, które cieszą się największą popularnością naszych klientów, warto wymienić m.in.

Flexline Outdoor

Ekrany FlexLine to nowatorskie wyświetlacze, przeznaczone do zastosowania na elewacji zewnętrznej, które posiadają zintegrowany stelaż do montażu, wykluczający koszty dodatkowej konstrukcji nośnej. Wyróżniają się również niską wagą (25 kg na m2) oraz przednim dostępem serwisowym. To niezwykle estetyczne instalacje, które przylegają do ściany, a głębokość nośnika wynosi zaledwie 10 cm. Ekrany można zabudować i zlicować z elewacją, stosując przy tym nietypowe kształty (zaokrąglone, gięte, okrągłe itp.).

Absen Polaris Outdoor

Tablice reklamowe zewnętrzne Absen Polaris cechują się wysokim kontrastem oraz jasnością (4000 cd/m2). Kabinety o wymiarach 1000×500 mm oraz 500x500mm ważą odpowiednio zaledwie 25 kg lub 13 kg i spełniają standardy wodoodporności IP65. Instalację może przeprowadzić tylko jedna osoba – wyświetlacze można łączyć pod różnym kątem, a same moduły wymienia się błyskawicznie dzięki zastosowaniu magnesów.

Skontaktuj się ze specjalistami Flexvision

Przytoczone powyżej formy reklamy świetlnej to zaledwie wycinek szerokiej oferty naszej firmy. Zastanawiasz się, które reklamy LED zewnętrzne okażą się najlepiej przystosowane do potrzeb Twojego przedsiębiorstwa? Nasi eksperci czekają na Twoje pytania – już dziś zapoznaj się z charakterystyką oferowanych przez nas wyświetlaczy LED i przekonaj się, że reklama zewnętrzna może być teraz skuteczniejsza niż kiedykolwiek.

Podobne Artykuły

  • Poradnik: Jak zainstalować ekran LED w Twoim biznesie?

    Zainstalowanie ekranu LED w Twoim biznesie może pomóc w przyciągnięciu uwagi klientów i zwiększeniu widoczności Twojej marki.

    Czytaj Więcej
  • Jak działa ekran LED – od teorii do praktyki

    Ekran LED (Light Emitting Diode) jest rodzajem wyświetlacza, który wykorzystuje diody elektroluminescencyjne do emitowania światła. To zaawansowana technologia, która jest szeroko stosowana w telewizorach, monitorach komputerowych, billboardach, znakach reklamowych i wielu innych zastosowaniach.

    Czytaj Więcej
  • Jakie korzyści niesie ze sobą reklama na ekranach LED w porównaniu do tradycyjnych mediów?

    Reklama na ekranach LED przynosi wiele korzyści w porównaniu do tradycyjnych mediów, takich jak drukowane plakaty, telewizja czy radio.

    Czytaj Więcej

Zainteresowany?
Napisz do nas!

Privacy Accept
Marketing Accept