Światło w służbie marketingu. Dlaczego powinieneś postawić na reklamę świetlną?
Miasto to przestrzeń pełna bodźców – dźwięków, zapachów, kolorów i faktur. Na tym tle trudno się wyróżnić, jednak warto spróbować. Ulice miast pełne są bowiem Twoich potencjalnych klientów. Jednym ze sposobów na dotarcie do konsumentów z ofertą jest reklama świetlna. Na czym polega i jak działa?
Czym jest reklama świetlna?
Reklamy świetlne LED, nazywane również Citylight’ami to rodzaj nośników reklamowych, stosowanych w przestrzeniach publicznych. Można je zobaczyć:
- na skrzyżowaniach ulic,
- przy głównych arteriach miast np. na rondach lub poboczach,
- na przystankach komunikacji miejskiej,
- na deptakach,
- w pobliżu galerii handlowych, na płytach rynku czy dworca głównego.
Lokalizacja reklam świetlnych w centralnych punktach miasta sprawia, że widzi je wielu mieszkańców oraz turystów poruszających się na pieszo czy stojących w korkach. Mają kompaktową formę i przykuwający wzrok wyświetlacz, co sprawia, że coraz więcej marek decyduje się na wynajem profesjonalnej konstrukcji i wykorzystanie jej do reklamy outdoorowej.
Reklama świetlna LED może być wykorzystywana do kampanii sprzedażowych, wizerunkowych, a także tych nastawionych na zwiększenie rozpoznawalności przez mieszkańców. Warto wykorzystać możliwości technologiczne konstrukcji i w kampanii reklamowej uwzględnić elementy wideo czy dynamiczne animacje.
Reklama świetlna w przeciwieństwie do tradycyjnych słupów ogłoszeń, wykorzystuje nie tylko atrakcyjny obraz, ale również błysk lamp. To właśnie one sprawiają, że reklamę widać z daleka nawet po zmierzchu czy w pochmurny dzień, a w dodatku mogą pozytywnie wpływać na przekonanie klienta do zakupu – w jaki sposób?
Rola światła w budowaniu siły przekazu reklamowego
Prawidłowe oświetlenie reklamy przyciąga wzrok, akcentuje najważniejsze informacje i zachęca do podejmowania decyzji zakupowych. Dzięki niemu, można mieć również pewność, że odbiorcy zwrócą uwagę na kluczowe dane umieszczone na ekranie reklamy świetlnej.
Warto nadmienić, że ludzki mózg przetwarza obrazy w komunikacji wizualnej w zaledwie 13 milisekund. Jak z kolei wynika z badań psychologa Alberta Mahrabiana ludzie pamiętają 80% z tego co widzą, a jedynie 20% z tego co czytają. To oznacza, że postawienie akcentu na przekaz odbierany wzrokowo może okazać się strzałem w dziesiątkę.
Dlaczego warto wybrać reklamy świetlne LED od Flexvision?
Chcesz postawić na profesjonalną reklamę świetlną w outdoorze? Dobrym pomysłem jest sięgnięcie konstrukcje, które podkreślą walory komunikatu odpowiednią mocą oświetlenia. W Flexvision korzystamy z technologii LED, która zapewnia optymalne natężenie oświetlenia. Reklama będzie więc widoczna z odległości czy po zmroku, ale nie zmęczy wzroku odbiorców.
W portfolio mamy ponad 800 udanych realizacji dla największych polskich i zagranicznych firm, m.in.: Amazon, LG, Millennium Bank, Dom Development, JW. Construction. Twoja marka również może dołączyć do grona najlepszych – skorzystaj z formularza kontaktowego i poznaj szczegóły współpracy.