Telebimy reklamowe, które przykuwają wzrok. Przykłady za którymi warto podążać
W erze marketingu internetowego reklama outdoorowa często schodzi na dalszy plan. Wielkopowierzchniowe telebimy reklamowe mogą wciąż stanowić angażujący i ciekawy content, a tym samym wspierać biznesy w budowaniu rozpoznawalności. Sprawdźmy najciekawsze kreacje marketingowców z ostatnich miesięcy.
Telebim reklamowy w 2022 roku – wyzwania
Jak wynika z szacunków firmy badawczej MarketsandMarkets rynek reklamy outdoorowej globalnie był warty 25,6 miliardów dolarów. Specjaliści szacują, że w ciągu 5 lat wartość reklamy zewnętrznej wzrośnie o blisko 60 procent. Ma to związek z coraz większym zaludnianiem dużych miast i zniesieniem restrykcji wywołanych pandemią.
Reklama OOH (out-of-home media) może być świetnym uzupełnieniem działań. Warto podkreślić, że sektor OOH jest bardzo zróżnicowany i obejmuje wszelkie nośniki reklamowe w przestrzeni miejskiej, m.in.:
- klasyczne bilboardy umieszczane na ścianach budynków,
- mniejsze citylighty i telebimy reklamowe,
- reklamy na wiatach przystankowych,
- telebimy umieszczane w komunikacji miejskiej lub na tyłach pojazdów.
OOH w erze nowych mediów powinien być niebanalny, zaskakujący, wchodzić w interakcję z widzami, a także przełamywać stereotypy i w sposób prekursorski podchodzić do przesyłania informacji. Odbiorcy zwracają również uwagę na nie inwazyjność w środowisko naturalne – telebimy należy umieszczać w miejscach do tego przeznaczonych, neutralnych dla otoczenia.
Najlepsze reklamy OOH, czyli telebimy, które zwracają uwagę
Jakie kreacje na telebimach reklamowych zyskały uznanie w ostatnich miesiącach? Przygotowaliśmy zestawienie reklam, które uważamy za warte uwagi:
- Depresja bliżej niż myślisz – to hasło przewodnie kampanii edukacyjnej, które pojawiło się na warszawskich autobusach. Celem reklamy miało być zwrócenie uwagi na ważny społecznie problem, a także spopularyzowanie Antydepresyjnego Telefonu Zaufania,
- Norweski oddział McDonald’s zwraca uwagę zaśmiecania przestrzeni miejskiej zużytymi opakowaniami po jedzeniu na wynos z logo marki. Telebimy zostały ustawione w pobliżu miejskich koszy na śmieci, co ma przypominać odbiorcom o tym, gdzie jest miejsce odpadów,
- Sieć komórkowa T-Mobile z okazji akcji walentynkowej w największych polskich miastach umieściła telebimy reklamowe, na których wyświetlano wyznania miłosne odbiorców. Teksty były nadsyłane w czasie rzeczywistym.
Telebimy reklamowe od Flexvision – zyskaj przewagę
Telebimy reklamowe umieszczane w outdoorze powinny mieć dobrze dobraną lokalizację, a także właściwe nośniki dla spełnienia celów kampanijnych. Warto przyjrzeć się jaki ruch uliczny panuje w okolicy, a także czy przekaz będzie widoczny zarówno dla pieszych jak i kierowców.
Poza samą kreacją i jej umiejscowieniem, duży wpływ na odbiór reklamy ma również sama tablica. Telebim powinien wyróżniać się nasyconymi kolorami, idealnym oświetleniem, które sprawi, że tablica będzie widoczna z daleka oraz po zmroku. Właśnie takie są telebimy od Flexvision.
Dotychczas zrealizowaliśmy setki zamówień dla sektora publicznego, ośrodków sportowych oraz prywatnych firm. Na uwagę zasługuje chociażby jedna z naszych ostatnich realizacji – telebim na Stadionie Zagłębia Lubin https://flexvision.pl/realizacje/telebimy-na-stadionie-zaglebia-lubin-i17. Ustawione zostały dwa ogromne ekrany LED wraz z systemem zarządzania obrazem, który pozwala wyświetlać wyniki oraz materiały reklamowe czy informacyjne.
Szukasz telebimów reklamowych, które będą wspierać Twoje działania marketingowe? Zaufaj naszemu doświadczeniu. Jesteśmy jednym z czołowych dostawców sprzętu audiowizualnego, oferujemy takie produkty jak: ekrany LED, ekrany mobilne oraz video processing. Zajmujemy się również wynajmem i serwisem sprzętu. Poznaj pełną ofertę już dziś!