Tablice wyników. Jak nowe technologie uświetniają rozgrywki?

Tablice wyników. Jak nowe technologie uświetniają rozgrywki?

Tablice wyników to nieodzowny element stadionu czy hali sportowej. Część starszych obiektów korzysta wyłącznie z tablic z dużymi diodami LED, coraz więcej ośrodków sportowych decyduje się na ich wymianę na rzecz nowoczesnych wyświetlaczy wielkoformatowych. Dlaczego warto rozważyć taką inwestycję

3 formy reklamy outdoorowej. Na którą warto się zdecydować?

3 formy reklamy outdoorowej. Na którą warto się zdecydować?

Działania promocyjne, organizowane na otwartej przestrzeni, cieszą się dużym zainteresowaniem reklamodawców. Warto pamiętać jednak, że nie każdy typ reklamy outdoorowej spełni nasze oczekiwania. Czym kierować się podczas wyboru odpowiedniego typu medium promocyjnego? Zapraszamy do lektury.

Jak wyposażyć salę konferencyjną? 3 technologie, w które warto zainwestować

Jak wyposażyć salę konferencyjną? 3 technologie, w które warto zainwestować

Nowoczesna sala konferencyjna stanowi nieodzowny element każdej przestrzeni biurowej. Warto zainwestować w nowoczesny sprzęt, który zapewni pracownikom zupełnie nową gamę możliwości. Jakie wyposażenie sal konferencyjnych może okazać się najlepszym rozwiązaniem dla Twojej firmy?

Wirtualne studio LED – poznaj zalety rzeczywistości rozszerzonej

Wirtualne studio LED – poznaj zalety rzeczywistości rozszerzonej

Technologie, które do tej pory kojarzyły się wyłącznie z filmami science fiction, stają się coraz powszechniejsze. Korzyści zapewniane przez rozwiązania Virtual Reality oraz Extended Reality doceniają również przedsiębiorstwa. Co sprawia, że coraz więcej firm inwestuje w studio LED?

Telebimy reklamowe, które przykuwają wzrok. Przykłady za którymi warto podążać

Telebimy reklamowe, które przykuwają wzrok. Przykłady za którymi warto podążać

W erze marketingu internetowego reklama outdoorowa często schodzi na dalszy plan. Wielkopowierzchniowe telebimy reklamowe mogą wciąż stanowić angażujący i ciekawy content, a tym samym wspierać biznesy w budowaniu rozpoznawalności. Sprawdźmy najciekawsze kreacje marketingowców z ostatnich miesięcy.